Про школу
РІК ЗАБУДОВИ 1936, УЧНІВ -155, ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ -24
Про структуру навчального року та графік учнівських
канікул на 2017 – 2018 навчальний рік
На виконання статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту», листа МОН України « Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» № 1/9-315 від 07.06.2017 року
НАКАЗУЮ :
1. Навчальний рік в СЗШ I – III ступенів № 3 м.Гайсин розпочати
Днем знань – 1 вересня.
2. Затвердити таку структуру навчального року :
I – семестр : з 1 вересня – до 26 грудня
II – семестр : з 15 січня – до 25 травня
3. Затвердити таку структуру учнівських канікул :
Осінні:з 27 жовтня до 05 листопада
Зимові : з 27 грудня до 14 січня
Весняні : з 26 березня до 01 квітня
4. Навчальний рік закінчити державною підсумковою атестацією для учнів 4, 9 та 11 класів не пізніше 01 липня 2018 року.
5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Про затвердження правил внутрішнього
трудового розпорядку для
шкільного колективу
На підставі рішення ради школи “Про затвердження правил внутрішнього
трудового розпорядку для шкільного колективу ”, протокол №1 від 28.08.2017 року
НАКАЗУЮ :
1.Ввести в дію з 01 вересня цього року Правила внутрішнього трудового розпорядку для шкільного колективу та вважати їх виконання обов’язковим для всіх педагогічних та технічних працівників школи
2. Встановити такий час робочого дня для нижчезазначених категорій працівників школи:
- для технічних працівників та чергових заступників директора школи-8-00
- для педагогічних працівників, що мають перші уроки - 8-15
- для обслуговуючого персоналу – 8-30
- визначити час завершення робочого дня для обслуговуючого та технічного персоналу - 16-30
3. З метою організації дисципліни та порядку протягом навчального процесу:
1) Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Порохнявій Валентині Дмитрівні спланувати графік чергування вчителів по навчальним корпусам та території школи
2) Педагогу-організатору Копняк Світлані Володимирівні визначити графік чергування учнів 7-11 класів по приміщенню та території школи
4. Чергові вчителі приступають до своїх обов’язків о 8-00 годині та закінчують чергування о 15-00 годині.
5. Учні чергового класу чергують потижнево згідно графіка. Чергування здійснюється з 8-00 години до 15-00 години.
В обов’язки чергових входить відповідальність за порядком та дисципліною на відповідному посту.
6. Вважати основною вимогою до всіх працівників школи розпочинати та закінчувати робочий день з ознайомлення з оголошеннями, розміщеними на загально шкільному стенді.
7. Затвердити режим дня на 2017-2018 навчальний рік
1 урок – 8-30- 9-15
2 урок - 9-25 – 10-10
3 урок – 10-30 – 11-15
4 урок – 11-35- 12-20
5 урок – 12-30 - 13-15
6 урок – 13-25- 14-10
7 урок - 14-15- 15-00
8. Встановити такі методичні дні для адміністрації школи:
середа – директор школи
вівторок – заступник директора з навчально-виховної роботи
9. Встановити чергових адміністраторів школи :
понеділок – Копняк Світлана Володимирівна, педагог-організатор
вівторок – Шеремета Ірина Костянтинівна, директор
середа – Порохнява Валентина Дмитрівна, заступник директора
четвер – Затока Ольга Анатоліївна, педагог-організатор
п’ятниця – (1,3)Музика Тетяна Степанівна,голова ПК; (2,4)- Ковальчук Тамара Василівна, завгосп школи.
10. Зобов’язати вчителів, які проводять останні уроки забезпечувати порядок під час виходу учнів із школи
11. В обов’язки чергових входить :
організація чергування з 8-00 – до 15-00 години
контроль за організацією навчально-виховного процесу
контроль за збереженням журналів
контроль за дотриманням безпеки життєдіяльності та охорони праці по
школі
12. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Коротка історична довідка про школу.
Історія нашої школи сягає своїм корінням в дореволюційні часи. Із невеликих приміщень фабрично-заводської семерічки по вулиці Купецькій та Дзержинського, вона в 1936 році стала однією з найбільших шкіл міста Гайсина.
Першим директором новозбудованої школи був ЛІЗАВЕНКО Олександр Йосипович, а потім ГОЛОБОРОДЬКО Єфрем Никифорович. В 22-х класах навчалося 993 учні, яких виховувало 30 учителів.В 1941 році в приміщенні школи фашисти влаштували їдальню "Гайм". 14 березня 1944 року настав довгоочікуваний день визволення, а 1 квітня школа відновила свою роботу.В 60-80-х роках під керівництвом директорів МЕЛЬНИКА Дмитра Єфремовича, пізніше ГАФІНА Михайла Степановича школа стає загальнотехнічною і розпочинає підготовку учнів по опануванню масових робітничих професій, а саме: водія і швеї -мотористки. В 1983 році на посаду директора було призначено КОСЕНКА Павла Дементійовича. В 1985 році школу очолює ЛУКАШЕВСЬКА Зінаїда Іванівна. Під її керівництвом розпочалось і завершилось будівництво нового корпусу школи. З 2001 року школу очолює ШЕРЕМЕТА Ірина Костянтинівна.
Тема над якою працює педагогічний колектив: Використання оптимальних форм і методів роботи для забезпечення результативності особистісно орієнтованого навчання і виховання, формування всебічно розвиненої особистості в умовах створення школи культури здоров'я.
Школа працює над програмою патріотичного виховання: ознайомлення учнів з традиціями, звичаями українського народу, виховання національної свідомості, прищеплення любові до духовних оберегів пам'яті, формування повноцінної особистості.
..
Формуємо та розвиваємо духовний, моральний, фізичний, психічний та інтелектуальний потенціал кожної дитини; створюємо умови, які сприяють збереженню та зміцненню здоров'я; забезпечуємо створення виховної системи, зорієнтованої на формування позитивної мотивації щодо здорового способу життя.
Робота з батьками
Головне завдання педагогічного колективу школи - залучити батьків до виховного процесу, використовуючи їх творчі можливості у позакласній роботі, організувати дієву співпрацю в усіх напрямках виховної роботи, стимулювати їх активність, зробити союзниками навчального закладу.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ З БАТЬКАМИ
· Ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини у сім’ї, стосунків з батьками;
· Виявлення труднощів у вихованні, які відчувають батьки;
· Здійснення колективного, диференційованого та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу;
· Залучення батьків до організації та участь у позакласній діяльності;
· Проведення загальношкільних батьківських лекторіїв ( один раз на семестр), класних батьківських зборів ( п’ять разів на рік);
· Особисті бесіди адміністрації та класних керівників з батьками, консультації для батьків психологом школи