Про школу
Коротка історична довідка про школу.
Історія нашої школи сягає своїм корінням в дореволюційні часи. Із невеликих приміщень фабрично-заводської семерічки по вулиці Купецькій та Дзержинського, вона в 1936 році стала однією з найбільших шкіл міста Гайсина.
Першим директором новозбудованої школи був ЛІЗАВЕНКО Олександр Йосипович, а потім ГОЛОБОРОДЬКО Єфрем Никифорович. В 22-х класах навчалося 993 учні, яких виховувало 30 учителів.В 1941 році в приміщенні школи фашисти влаштували їдальню "Гайм". 14 березня 1944 року настав довгоочікуваний день визволення, а 1 квітня школа відновила свою роботу.В 60-80-х роках під керівництвом директорів МЕЛЬНИКА Дмитра Єфремовича, пізніше ГАФІНА Михайла Степановича школа стає загальнотехнічною і розпочинає підготовку учнів по опануванню масових робітничих професій, а саме: водія і швеї -мотористки. В 1983 році на посаду директора було призначено КОСЕНКА Павла Дементійовича. В 1985 році школу очолює ЛУКАШЕВСЬКА Зінаїда Іванівна. Під її керівництвом розпочалось і завершилось будівництво нового корпусу школи. З 2001 року по 2023 школою управляє ШЕРЕМЕТА Ірина Костянтинівна. В серпні 2023 року керівником закладу освіти призначено Бугу Олександра Васильовича.
Методична тема над якою працює педагогічний колектив:
"Сучасні педагогічні технології як засіб розвитку особистості в умовах упровадження концепції Нової української школи"
Школа працює над програмою патріотичного виховання: ознайомлення учнів з традиціями, звичаями українського народу, виховання національної свідомості, прищеплення любові до духовних оберегів пам'яті, формування повноцінної особистості.
Формуємо та розвиваємо духовний, моральний, фізичний, психічний та інтелектуальний потенціал кожної дитини; створюємо умови, які сприяють збереженню та зміцненню здоров'я; забезпечуємо створення виховної системи, зорієнтованої на формування позитивної мотивації щодо здорового способу життя.
Робота з батьками
Головне завдання педагогічного колективу школи - залучити батьків до виховного процесу, використовуючи їх творчі можливості у позакласній роботі, організувати дієву співпрацю в усіх напрямках виховної роботи, стимулювати їх активність, зробити союзниками навчального закладу.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ З БАТЬКАМИ
· Ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини у сім’ї, стосунків з батьками;
· Виявлення труднощів у вихованні, які відчувають батьки;
· Здійснення колективного, диференційованого та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу;
· Залучення батьків до організації та участь у позакласній діяльності;
· Проведення загальношкільних батьківських лекторіїв ( один раз на семестр), класних батьківських зборів ( п’ять разів на рік);
· Особисті бесіди адміністрації та класних керівників з батьками, консультації для батьків психологом школи