Про школу

Головна » Про школу   

 

  

Коротка історична довідка про школу. 

  Історія нашої школи сягає своїм корінням в дореволюційні часи. Із невеликих приміщень фабрично-заводської семерічки по вулиці Купецькій та Дзержинського, вона в 1936 році стала однією з найбільших шкіл міста Гайсина.

  Першим директором новозбудованої школи був ЛІЗАВЕНКО  Олександр Йосипович, а потім ГОЛОБОРОДЬКО  Єфрем Никифорович. В 22-х класах навчалося 993 учні, яких виховувало 30 учителів.В 1941 році в приміщенні школи фашисти влаштували їдальню "Гайм".   14 березня 1944 року настав довгоочікуваний день визволення, а 1 квітня школа відновила свою роботу.В 60-80-х роках під керівництвом директорів МЕЛЬНИКА  Дмитра Єфремовича, пізніше ГАФІНА Михайла Степановича школа стає загальнотехнічною і розпочинає підготовку учнів по опануванню масових робітничих професій, а саме: водія і швеї -мотористки. В 1983 році на посаду директора було призначено КОСЕНКА  Павла Дементійовича. В 1985 році школу очолює ЛУКАШЕВСЬКА Зінаїда Іванівна.  Під її керівництвом розпочалось і завершилось будівництво нового корпусу школи. З 2001 року по 2023 школою управляє  ШЕРЕМЕТА  Ірина Костянтинівна. В серпні 2023 року керівником закладу освіти призначено Бугу Олександра Васильовича.


 

Методична тема над якою працює педагогічний колектив:

"Сучасні педагогічні технології як засіб розвитку особистості в умовах упровадження концепції Нової української школи"

 

Школа працює над програмою патріотичного виховання: ознайомлення учнів з традиціями, звичаями українського народу, виховання національної свідомості, прищеплення любові до духовних оберегів пам'яті, формування повноцінної особистості.

 

                           

 

Формуємо та розвиваємо духовний, моральний, фізичний, психічний та інтелектуальний потенціал кожної дитини; створюємо умови, які сприяють збереженню та зміцненню здоров'я; забезпечуємо створення виховної системи, зорієнтованої на формування позитивної мотивації щодо здорового способу життя.

 

 

Робота з батьками 

Головне завдання педагогічного колективу школи - залучити батьків до виховного процесу, використовуючи їх творчі можливості у позакласній роботі, організувати дієву співпрацю в усіх напрямках виховної роботи, стимулювати їх активність, зробити союзниками навчального закладу.

             ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ З БАТЬКАМИ

  ·        Ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини у сім’ї, стосунків з батьками;

·        Виявлення труднощів у вихованні, які відчувають батьки;

·        Здійснення колективного, диференційованого та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу;

·        Залучення батьків до організації та участь у позакласній діяльності;

·        Проведення загальношкільних батьківських лекторіїв ( один раз на семестр), класних батьківських зборів ( п’ять разів на рік);

·        Особисті бесіди адміністрації та класних керівників з батьками, консультації для батьків  психологом школи