новина

Головна » новина   

  

 

Тайм менеджмент



Практичний психолог  Данильчик  Л.П.  взяла участь у методичному вебінарі на платформі Google-Meet на тему: «Тайм-менеджмент в умовах дистанційної роботи: прийоми профілактики професійного вигорання педагогічних працівників». В ході вебінару  учасникио бговорили теоретичні аспекти тайм-менеджменту та отримали практичний інструментарій задля ефективної організації робочого та особистісного часу фахівців психологічної служби.

 

 

Кілька практичних порад щодо того, як краще розпланувати свій час, щоб його на все вистачало. Саме це і лежить в основі мудрого терміну “тайм-менеджмент” (українською він звучить також як “управління часом” чи “організація часу”).

Отже, порада №1 – плануйте.

Заведіть щоденник і щодня пишіть список справ, які вам потрібно сьогодні зробити. Навпроти виконаного завдання ставте відмітки.

Порада №2 розрізняйте основне від другорядного.

Важливо визначити, які справи найважливіші, і саме їх потрбно виконувати першочергово. Спеціалісти також радять спочатку виконувати найнеприємнішу роботу, – тоді вона не “висітиме” у ваших думках та не заважатиме виконувати інші завдання.

 

Порада №3 – слідкуйте за часом.

Важливо, щоб на кожну зі справ ви виділяли певний проміжок часу. Якщо поставите себе в певні рамки, то набагато легше буде виділити час для іншої роботи.

 

Порада №4 – зосереджуйтесь на одній справі.

На жаль, ви не Юлій Цезар і робити кілька справ одночасно вам не варто. Насправді, якщо розосереджувати свою увагу на кілька справ одночасно, то жодна з них не буде зроблена ідеально, та ще й на це буде витрачено більше часу, аніж у випадку їх почергового виконання.

 

До таких відносяться соцмережі, поштова скринька, інтернет-сайти. Звісно, важко не піддатися спокусі, коли працюєш за комп’ютером і не глянути, чи хтось тобі не написав. Але це дуже відволікає і одночасно займає багато вашого часу. Коли перед вами стоїть важливе завдання, просто вимкніть на деякий час доступ до мережі, щоб не заважало.

 



25.01.2021 | Aдмін

Вернутись назад