новина
Система роботи вчителя Хріновської Н.І. в умовах дистанційного навчання
Головним завданням дистанційного навчання для вчителя є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.
Хріновська Н.І. під час навчання-онлайн використовує різноманітні освітні платформи для перевірки знань учнів: «На урок», «Всеосвіта», «Мій клас». Завдяки цим ресурсам діти можуть виконувати завдання різної складності.
Усі потрібні матеріали розміщує в таблиці з розкладом на сайті. Якщо виникають індивідуальні питання під час виконання самостійних завдань, то спілкується за допомогою Viber. Також туди відправляє посилання, дублює завдання з сайту. Для деяких дітей та батьків Viber зручний і зрозумілий. На інших сайтах вони губляться.
Ще на початку дистанційного навчання повторили та прийняли нові правила роботи на онлайн-уроці, особливо правило «вимкненого мікрофона». Часто діти пишуть свої думки у чаті (але тільки короткі відповіді).
Коли вчителька щось розповідає або пояснює, не використовуючи презентацію, працюють самостійно з підручником, читають текст, то діти сидять з вимкненими камерами.
Вчителька онлайн-уроки проводить у синхронному та асинхронному режимі.
Для проведення онлайн-уроків вчителька початкових класів використовує платформу Google Meet. Ці онлайн-уроки дають можливість віддалено почути звичні пояснення вчителя та краще зрозуміти зміст навчального матеріалу.Також у своїй роботі застосовує онлайн- вправи та тести, які найбільше полюбляють розв’язувати учні. Саме вони дозволяють побачити рівень володіння теоретичним матеріалом і результат роботи дітей. І їх робити набагато цікавіше, ніж просто писати в зошиті. Користується платформою “На урок”. Там одразу видно результат.Дає додатково учням цікаві розвивальні завдання, які розвивають критичне мислення та творчу уяву.
Додатково учні переглядають пізнавальні мультфільми та відеоуроки на платформі Всеукраїнська школа онлайн.
03.05.2022 | Aдмін