новина

Головна » новина   

  

 

З досвіду роботи вчителя Васильчук О.А. в умовах дистанційного навчання



  Сучасна школа — це школа швидкого і гнучкого реагування на стрімкі, динамічні, а інколи й драматичні зміни в суспільстві.

  Під час дистанційного навчання педагог використовує наступні ресурси viber,  YouTube ( відеоматеріати ), освітні портали "На урок", "Всеосвіта" ( презентації, онлайн-тести).У початковій школі як базову платформу для зв’язку із  здобувачами освіти 3 класу вчителька  використовує  Google Meet. 

     Створено  групу 3 класу у Viber. Щодня, за розкладом учні отримують завдання,рекомендації чи відео уроки. Виконані завдання діти фотографують та відправляють на перевірку у приватні повідомлення . Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надаються їм в телефонному режимі. У залежності від типу пізнавальної активності учнів педагог готує  різні за характером завдання:  пізнавально-пошукові, творчі, пізнавально-практичні.

     Поточне оцінювання здійснює під час щоденної на­вчальної діяльності учнів, що дає можливість виявляти, як відбувається процес опановування знань, умінь, навичок, які зустрічаються труднощі. У відповідності до отриманих результатів вчителька вносить певні корективи у процес навчання. Основною функцією такого оцінювання є за­безпечення зворотного зв'язку.           

З метою забезпечення результативності дистанційного навчання  добирає завдання, що спонукають учнів до роботи з довідковою літературою, ресурсами мережі «Інтернет».

Разом із здобувачами освіти класу створено

 «Пам’ятку поведінки» під час дистанційних уроків

·                За кілька хвилин до уроку перевірити справність та рівень зарядки гаджета.

·                Вмикаємо та вимикаємо свої мікрофони лише за потреби.

·                В загальному чаті пишемо тільки важливу інформацію.

      Під  час онлайн-уроку мають бути закриті будь-які ресурси, що не мають стосунку до навчання.

Здобувачі освіти початкових класів — особлива категорія дітей, яка сприймає навчання через гру. Готуючи матеріал уроку, педагог постійно запитує себе: чи активує почуте й побачене пізнавальну діяльність учнів?  Продумує план онлайн-уроку  з ігровими елементами, комбінує  невеликі теоретичні блоки з цікавими завданнями.

Підтримує постійний контакт із батьками, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів.

Розвинути в дітей бажання вчитись і творити – ось  основне завдання, яке ставить перед собою вчителька. Хто хоче досягти мети, тому ніщо не завадить.

 

 

 

 

 

 



05.05.2022 | Aдмін

Вернутись назад