новина
З досвіду роботи вчителя Васильчук О.А. в умовах дистанційного навчання
Сучасна школа — це школа швидкого і гнучкого реагування на стрімкі, динамічні, а інколи й драматичні зміни в суспільстві.
Під час дистанційного навчання педагог використовує наступні ресурси viber, YouTube ( відеоматеріати ), освітні портали "На урок", "Всеосвіта" ( презентації, онлайн-тести).У початковій школі як базову платформу для зв’язку із здобувачами освіти 3 класу вчителька використовує Google Meet.
Створено групу 3 класу у Viber. Щодня, за розкладом учні отримують завдання,рекомендації чи відео уроки. Виконані завдання діти фотографують та відправляють на перевірку у приватні повідомлення . Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надаються їм в телефонному режимі. У залежності від типу пізнавальної активності учнів педагог готує різні за характером завдання: пізнавально-пошукові, творчі, пізнавально-практичні.
Поточне оцінювання здійснює під час щоденної навчальної діяльності учнів, що дає можливість виявляти, як відбувається процес опановування знань, умінь, навичок, які зустрічаються труднощі. У відповідності до отриманих результатів вчителька вносить певні корективи у процес навчання. Основною функцією такого оцінювання є забезпечення зворотного зв'язку.
З метою забезпечення результативності дистанційного навчання добирає завдання, що спонукають учнів до роботи з довідковою літературою, ресурсами мережі «Інтернет».
Разом із здобувачами освіти класу створено
«Пам’ятку поведінки» під час дистанційних уроків
· За кілька хвилин до уроку перевірити справність та рівень зарядки гаджета.
· Вмикаємо та вимикаємо свої мікрофони лише за потреби.
· В загальному чаті пишемо тільки важливу інформацію.
Під час онлайн-уроку мають бути закриті будь-які ресурси, що не мають стосунку до навчання.
Здобувачі освіти початкових класів — особлива категорія дітей, яка сприймає навчання через гру. Готуючи матеріал уроку, педагог постійно запитує себе: чи активує почуте й побачене пізнавальну діяльність учнів? Продумує план онлайн-уроку з ігровими елементами, комбінує невеликі теоретичні блоки з цікавими завданнями.
Підтримує постійний контакт із батьками, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів.
Розвинути в дітей бажання вчитись і творити – ось основне завдання, яке ставить перед собою вчителька. Хто хоче досягти мети, тому ніщо не завадить.
05.05.2022 | Aдмін