новина
Система роботи вчителя Ковальчук А.М. під час дистанційного навчання
Дистанційне навчання – виклик для системи освіти в умовах сьогодення. Воно вимагає нових знань та вмінь, швидкого реагування, обрання дієвих онлайн-інструментів. .
Головним завданням дистанційного навчання для вчителя є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.
Вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури Ковальчук Анна Миколаївна під час онлайн-навчання використовує різноманітні освітні ресурси: «Wordwall», «Google Classroom», дошка Jamboard, «На урок», «Всеосвіта», «Learningapps» , YouTube, «Мій клас», «Classtime». Завдяки цим ресурсам діти можуть виконувати будь-які завдання різної складності в інтерактивній формі та у вигляді ігор, що допомагає мотивувати здобувачів освіти до навчання. Коли учні працюють в асинхронному режимі, то вчитель для них підбирає згідно навчальної теми готові та цікаві відеоуроки від Всеукраїнської школи онлайн. Покликання відеороликів, уроків, аудіокниг, фільмів, презентацій, онлайн-тестів, дидактичних матеріалів педагог розміщує на шкільному сайті в розділі «Дистанційне навчання, розклад занять» та на персональному блозі. Тому учні можуть швидко та доступно переглядати будь-яку тему уроку та вчасно опрацьовувати навчальний матеріал. Зв’язок з учнями та батьками постійно підтримується за допомогою мобільного зв’язку, у групі Viber та соціальних мережах.
Педагог проводить онлайн-уроки із здобувачами освіти за допомогою доступної та зручної платформи Google Meet. З метою перевірки знань в учнів використовує творчі та пошукові завдання, які допомагають їм висловлювати власну думку щодо вчинків літературних героїв та певних подій у художньому творі. Постійно діти складають схеми, порівняльні таблиці, сенкани, заповнюють коло Вена, виписують тези, вирішують тестові завдання, інтерактивні вправи, вікторини та ігри, працюють з індивідуальними картками, навчальними презентаціями, відеоматеріалами. Усі виконані роботи надсилають вчителю на Viber або електронну скриньку. Підбірка таких форм роботи та онлайн-ресурсів під час дистанційного навчання допомагає розвивати в учнів критичне мислення та творчу уяву, спостережливість та логічну пам'ять.
Мотивувати учнів до навчання – це основне завдання вчителя в умовах сьогодення. Усі діти обдаровані і талановиті, тому покликання педагога – розгледіти в них талант, розвивати і плекати індивідуальність, самобутність, творчу особистість, яка прагне бути інноватором та розбудовувати свою країну.
11.05.2022 | Aдмін