новина
З досвіду організації дистанційного навчання вчителя Затоки Ольги Анатоліївни
Коли у 2008 році писала статтю до магістерської роботи на тему «Аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення професійно орієнтованих дисциплін» ще не зовсім розуміла, як можна вивчати технологічний процес без наочності, без зорового сприйняття подій, без особистого спілкування з фахівцями. Та, як кажуть, досвід приходить з практикою, яка згодом переростає у систему роботи.
Дистанційне навчання має свої переваги та недоліки, які, ми – вчителі, намагаємося зробити непомітними. Найперше - це живе спілкування, яке доводиться заміщувати обміном повідомленнями у Viber та Gmail, відеозв’язком у GoogleMeet.
Під час дистанційного навчання не лише вчитель «викладається» на всі 100%, намагається вкластися в часові межі онлайн-уроку, підібрати та опублікувати цікаві інтерактивні вправи на доступних ресурсах, таких як LearningApps, Wordwall, WordArt, jigsawplanet, rebus1.com,
А це ще й кропітка праця учасників освітнього процесу, які намагаються все виконати вчасно та засвоїти навчальний матеріал.
Завдання для учнів різні: мотиваційні, на засвоєння нових знань, на повторення, узагальнюючі, тому доводиться застосовувати різноманітні ресурси, які розробляються додатками та системами, не пов’язаними між собою. Щоб їх систематизувати в один урок використовую власний блог «Інформаційний простір: для дистанційного навчання» на ресурсі Blogger або створюю інтерактивні уроки за допомогою MicrosoftSway
Дистанційне навчання - це новий, сучасний, динамічний спосіб організації освітнього процесу, оскільки активізує приховані можливості як вчителів так і учнів. Ми вчимося мислити по іншому, спілкуватися по іншому, жити по іншому.
20.05.2022 | Aдмін