новина
З досвіду роботи вчителя Копняк С.В. в умовах дистанційного навчання
Під час проведення уроків Світлана Володимирівна застосовує інформаційно-комунікаційні технології: мультимедійні презентації, відеоматеріали, комп’ютерні програми, комп’ютерні музичні ігри, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань здобувачів освіти. Вчитель постійно працює на різних інтернет-платформах, веде персональний блог, на якому в умовах організації дистанційного навчання в достатньому обсязі розміщено завдання до уроків, зібрано чимало методичних матеріалів щодо організації освітнього процесу, перелік підручників для учнів, електронних навчальних баз.
Для створення інтерактивних завдань, вікторин, вправ «Знайди пару», «Перший мільйон», «Склади пазл» вчитель використовує сервіс LearningApps. Для гри «Я - композитор» - програму CHROME musiclab. Для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома, під час навчання з використанням дистанційних технологій використовує онлайн-сервіси СoogleForms, тести платформ «НаУрок», «Всеосвіта». Учень та вчитель одразу бачить результат та може зробити роботу над помилками. Усе це дає змогу залучити якомога більше учнів до роботи на уроці, перевірити якість виконання завдання. Для вітруальних екскурсій використовує платформу Museum-portal.com та https://artsandculture.google.com/. Вчителька працює в синхронному та асинхронному режимі. Онлайн-уроки проводяться на платформі Google Meet, асихронний режим здійснюється за допомогою онлайн-консультуцій, ресурсом Viber.
25.05.2022 | Aдмін