новина

Головна » новина   

  

 

З досвіду роботи вчителя фізичної культури Новаківського О. М. в умовах дистанційного навчання



Повернення країни до освітнього процесу під час війни потребує нових рішень щодо залучення школярів до рухової активності. Від цього залежить їхній фізичний і психологічний стан.

Чи можна викладати фізичну культуру дистанційно? На перший погляд це надскладне завдання! Адже спортивні дисципліни потребують інвентарю, простору та особистої присутності вчителя. Утім, вихід є! Головне – експериментувати та не зупинятися. 

Насамперед для організації дистанційних занять з фізичної культури необхідне завчасне планування. Бути гнучкими, експериментувати, підлаштовуватися під реалії та власні вподобання. А в реалізації креативних задумів допомагають сучасні онлайн-ресурси

1.     Google meet – завдяки цьому сервісу можна проводити тести, вікторини, ділитися враженнями від уроку, надсилати зворотний зв'язок. Дітям надзвичайно важливо спілкуватися з учителем.

2.    Viber – месенджер, який підходить для зручного спілкування з учнями. Із ним можна втілити індивідуальний та груповий підхід. Якщо в дітей чи батьків виникнуть запитання до виконання будь-якої вправи, вони можуть поставити їх у Viber та отримати відповідь.  

3.    YouTube – зручна платформа для розміщення відеоуроків та інших матеріалів для учнів.

4.    Український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок» - інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.

5.    Google meet - відеочат для проведення дистанційного уроку фізичної культури в реальному часі.

   Важливим критерієм оцінювання учня є зацікавленість дитини в уроці. Але ж як оцінити старання та результати учнів дистанційно? Використовую такі активності:

      Інтерактивні завдання – можна запропонувати вгадати вид спорту за картинкою, скласти кросворд, розв’язати тести. 

      Фізичні завдання –  блок фізичних вправ, насичений урок тощо. 

      Робота у відеочатах без домашнього завдання – якщо учень активно працює разом із учителем у відеочаті, можна оцінити його старання просто у «прямому ефірі».

      Відповідь на запитання чи розв'язання невеликої задачі самостійно (або в групі).

      Завдання з використанням фітнес-додатків та схожі активності.

Використання різноманітних видів фізкультурної діяльності при дистанційному навчанні сприяє профілактиці поширених захворювань, підвищенню працездатності, організації повноцінного дозвілля, боротьбі зі шкідливими звичками, створює умови для пізнання власних можливостей та забезпечує оптимальні обсяги рухової діяльності.

 

 



26.05.2022 | Aдмін

Вернутись назад