Головна » новина

новина

Засідання педагогічної ради



У закладі освіти відбулося засідання педагогічної ради на тему «Про актуальність проблеми освітніх втрат та вироблення шляхів їх подолання».

 У ході засідання було розглянуто такі питання порядку денного:

1. Про актуальність проблеми освітніх втрат та вироблення шляхів їх подолання (доповідач — Затока О.А.).

 1.1. Освітні втрати в початковій школі. Шукаємо, долаємо, попереджаємо (Івангородська Л.М.).

1.2. Психоемоційні втрати учнів та шляхи їх подолання (Данильчик Л.П.).

2.Про забезпечення підтримки дітей, які мають труднощі в освітньому процесі, пов’язані з можливими розладами психіки та поведінки.

3.Про хід адаптації здобувачів освіти 5 класу.

4.Про визнання курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Першою виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Затока О.А., яка звернула увагу присутніх на те, що питання освітніх втрат є надзвичайно актуальним у данний час, коли освітній процес часто супроводжується стресовими факторами, змінами форм навчання, психологічними труднощами у дітей та батьків. Вона підкреслила, що основним завданням педагогічного колективу є виявлення рівня освітніх втрат, аналіз причин їх виникнення та пошук дієвих шляхів їх подолання через індивідуалізацію навчання, використання сучасних технологій, створення ситуацій успіху для кожного учня.

Далі слово мала вчитель початкових класів Івангородська Л.М., яка детально розкрила тему «Освітні втрати в початковій школі. Шукаємо, долаємо, попереджаємо». Педагог зазначила, що молодший шкільний вік є найважливішим етапом формування базових навчальних умінь, тому навіть незначні прогалини у знаннях чи навичках можуть надалі ускладнювати навчальний процес. У своєму виступі педагог проаналізувала стан освітніх втрат серед учнів початкових класів, окремо зупинившись на предметах: українська мова, математика, інтегрований курс «Я досліджую світ». Івангородська Л.М. провела практичну частину, у ході якої педагогічний колектив було поділено на три групи. Кожна група отримала педагогічну ситуацію для аналізу, де необхідно було визначити:

які саме освітні втрати простежуються у здобувачів освіти;

які їх можливі причини;

які методи, прийоми чи форми роботи можуть допомогти подолати виявлені труднощі;

які освітні втрати можуть спостерігатися з окремих предметів  та якими способами можна їх компенсувати.

У результаті роботи груп учасники педагогічної ради презентували свої напрацювання, поділилися власними педагогічними знахідками та методами підтримки учнів, що зазнали освітніх втрат. 

Наступною виступила практичний психолог Данильчик Л.П., яка зосередила увагу на питанні психоемоційних втрат учнів. У своєму виступі вона окреслила основні чинники, що впливають на емоційний стан дітей, та наголосила на важливості створення психологічно безпечного освітнього середовища, де дитина відчуває підтримку, прийняття та розуміння. Психолог запропонувала педагогам низку практичних рекомендацій і вправ, спрямованих на зниження рівня тривожності, підвищення мотивації до навчання та розвиток позитивного мислення учнів.

У продовження роботи педради обговорювалися питання забезпечення підтримки дітей, які мають труднощі в освітньому процесі, пов’язані з можливими розладами психіки та поведінки, а також ходу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання в основній школі.

Завершальним пунктом порядку денного стало визнання курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

У результаті роботи педагогічної ради було прийнято низку рішень і рекомендацій, спрямованих на підвищення якості освітнього процесу, створення умов для подолання освітніх і психоемоційних втрат, удосконалення педагогічної взаємодії та підтримку дітей, які потребують додаткової уваги.

Засідання пройшло у конструктивній, доброзичливій атмосфері співпраці, дало можливість кожному педагогові замислитися над власним досвідом і знайти нові ідеї для подальшої роботи.



31.10.2025 | Aдмін

Вернутись назад