новина
Засідання педагогічної ради
"Розвиток професійної компетентності вчителя: можливості, механізми, проблеми"
Виховати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель. Педагогічний колектив СЗШ І – ІІІ ст.№3, розуміючи важливість і складність проблем, що постають перед ним в умовах сучасної школи, працює над удосконаленням навчально-виховного процесу, над формуванням особистості вчителя, його педагогічної майстерності. Тому не дивно, що головною темою чергової педагогічної ради, яка відбулася 04 січня 2019р., особливу увагу було приділено питанню підвищення професійної компетентності вчителя.
Розпочала педагогічну раду заступник директора з навчально-виховної роботи Порохнява В.Д, яка ознайомила присутніх з планом роботи та наголосила, що саме професійна компетентність педагога стає запорукою вдосконалення навчально-виховного процесу в школі загалом. Адже учитель – людина публічна, його фахові та загальнолюдські здібності є предметом обговорення серед колег, учнів, батьків і навіть пересічних громадян. Тому кожен вчитель не повинен стояти на місці, а постійно «оновлюватися», самовдосконалюватися, формувати свій індивідуальний стиль роботи, та опираючись на загальні методологічні засади розробляти свої власні способи досягнення навчально-виховної мети, забезпечуючи при цьому якість і ефективність своєї професійної діяльності.
Виступаючі Турчин А.М., Ковальчук А.М., Копняк С.В., Терлецька Т.Г., Затока О.А. Івангородська Л.М. розкрили поняття основних компетенцій: самоосвітньої, методологічної, інформаційної, соціальної, продуктивної.
Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід. Це однаково стосується і вчителів, і учнів.
У своєму заключному слові Порохнява В.Д. побажала усім присутнім, щоб галерея їхніх професійних перемог та досягнень постійно поповнювалася новими ракурсами, а самоосвітні кейси та портфоліо – новими методами, прийомами, інноваціями, що у свою чергу сприятиме успішній реалізації компетентнісного підходу та модернізації навчально-виховного процесу у школі в цілому.
04.01.2019 | Aдмін