новина
Робота вчителя зарубіжної літератури Семенюк Л.В. в умовах дистанційного навчання
Вчитель зарубіжної літератури Семенюк Л.В. організувала дистанційне навчання за допомогою соціальної мережі «Viber», де знайомить учнів з матеріалом, який потрібно опрацювати. Щоб учні засвоїли нові знання, використовує інтернет-посилання, відео-уроки, сайт «naurok». Щоб дітям було легше опанувати твір, пропонує переглянути кінофільм чи мультфільм, описати картину, познайомитися із темою у підручнику. На кожен наступний урок планує аналіз тексту (тести, відповіді на запитання, малюнки, складання рецензії чи характеристики герою).
Контрольні уроки планує у вигляді узагальнення матеріалу (тести та різнорівневі завдання). Одержує від дітей фото-звіти та оцінює їх. Оцінки виставляє у інформаційний журнал. Постійно на зв'язку із батьками, які контролюють виконання учнями домашніх завдань. Вчитель відзначає, що дистанційне навчання учнів із зарубіжної літератури під час карантину має ряд недоліків:
- не можна побачити емоцій дітей (ні позитивних, ні негативних) від прочитаних творів,
- не можна перевірити глибину розуміння твору (тести і відповіді на запитання цього не покажуть),
- діти скаржаться, що потрібно багато читати і вони не встигають (раніше велику частку на аналіз твору вчитель брав на себе)
- не можливо перевірити вірші напам'ять.
24.04.2020 | Aдмін