новина
Чорнобиль не має минулого часу
Ми атомні заложники прогресу.
Вже в нас нема ні лісу, ні небес.
Так і живем од стресу і до стресу,
Абетку смерті маємо – АЕС.
Л. Костенко
Про оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів під час дистанційного навчання
Робота вчителя іноземної мови Федоренко В.В.в умовах дистанційного навчання
Вчителем іноземної мови Федоренко В.В. в умовах дистанційного навчання проводяться онлайн консультації за допомогою платформи zoom, яка має ті самі можливості, що й очна робота у класі - учні можуть бачити екран вчителя, писати на ньому як на дошці чи у підручнику, можна передавати управління мишкою та клавіатурою певному учневі. Таким чином зручніше пояснювати новий матеріал та демонструвати його наочно.
День ЦЗ
День цивільного захисту - це можливість застосувати практичні навички і пригадати все про надзвичайні ситуації та правила поводження під час стихійних лих і пожеж.
Система роботи вчителя математики Терлецької Т.Г. в умовах дистанційного навчання
Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи від тих, хто навчає, до тих, хто навчається, а саме надання здобувачам освіти можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі діяльності. Дистанційне навчання дає змогу навчатися на відстані, за допомогою сучасних інформаційних технологій.
Робота вчителя зарубіжної літератури Семенюк Л.В. в умовах дистанційного навчання
Вчитель зарубіжної літератури Семенюк Л.В. організувала дистанційне навчання за допомогою соціальної мережі «Viber», де знайомить учнів з матеріалом, який потрібно опрацювати. Щоб учні засвоїли нові знання, використовує інтернет-посилання, відео-уроки, сайт «naurok». Щоб дітям було легше опанувати твір, пропонує переглянути кінофільм чи мультфільм, описати картину, познайомитися із темою у підручнику. На кожен наступний урок планує аналіз тексту (тести, відповіді на запитання, малюнки, складання рецензії чи характеристики герою).