новина
Що треба знати про коронавірус?
На виконання листа Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації №1494 від 27.02.2020р., листа відділу освіти Гайсинської РДА №01-07/106 від 27.02.2020р. та у зв`язку із небезпекою занесення та подальшого розповсюдження на території України коронавірусу 2019-nCoV до школи завітали спеціалісти Держпродспоживслужби із інформаційно-роз`яснювальною кампанією щодо запобігання поширенню на території України коронавірусу.
Конкурс Дружин Юних Рятувальників
З метою популяризації професії рятувальника і пожежника, профілактики пожежної безпеки серед дітей, закріплення навички безпечної і відповідальної поведінки в надзвичайних ситуаціях у школі пройшов І етап конкурсу агітбригад «Юні рятувальники» серед учнів 5-9 класів.
Місячник педагогічної майстерності
В рамках місячника педагогічної майстерності вчителем початкових класів Кондратюк Г.М. у 4 класі було проведено урок української мови "Дієслово. Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми".
Підсумкова лінійка за лютий
Сьогодні у школі відбулася загальношкільна робоча лінійка, на якій було підведено підсумки роботи учнівських колективів за лютий місяць. Грамотами були нагороджені переможці районного конкурсу "Зіркова мрія-2020", збірна шкільна команда з волейболу, переможці шкільного етапу ДЮР, переможці конкурсу "Охорона праці очима дітей", переможці конкурсу "Книгоманія 2020", найактивніші учасники декади природничо-математичного циклу.
Декада природничо-математичного циклу. Підведення підсумків
Підійшла до завершення декада предметів природничо-математичного циклу. Тому сьогодні в школі напружена і водночас святкова атмосфера, адже всіх активних, кмітливих, наполегливих учасників нагороджували грамотами та призами.
Інтелект-шоу «Чи розумніший ти за п’ятикласника»
В рамках декади природничо-математичного циклу вчителем математики Терлецькою Т.Г. для учнів 6 класу було проведено інтелект-шоу «Чи розумніший ти за п’ятикласника». Мета гри - зацікавити учнів математикою, поглибити розуміння ними фактичного матеріалу, розширити кругозір; розвивати ігровий спосіб засвоєння інформації.